anthilias

Alla inlägg den 21 oktober 2018

Av Gun - 21 oktober 2018 18:58

Helgen var planerad för en tripp till Falkenberg men sjukdom satte stopp för det och det kan man inte göra något åt.

Då får man hitta på något annat nu när man hade tagit fredagen ledig och jag kände inte för att dra tillbaka

min ledighet:).

En tur till Linköping blev det och det var ett tag sedan man var där. Mysigt att bara strosa omkring

 

Vackert väder med mycket folk på gatorna.

 

Lunchen intogs på en mysig restaurang där det förr var ett kaffe och på kvällen serverades after work där med.

Då kan man tala om att det var mycket folk där.... fullsatt.

Helgen blev en fixar helg här hemma,

 

eklöven börjar ramla ner nu så det är bara att kratta. Hela förmiddagen har jag hållit på med krattandet.

Trist jobb men nödvändigt.

Nu har jag fikat kaffe och spettskaka. Mums så gott när man är lite frusen.

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards