anthilias

Alla inlägg den 17 mars 2019

Av Gun - 17 mars 2019 17:32

Vädret har varierat i veckan som gått, allt från regn till sol. Men jag är så otroligt glad att vi slipper snön:).

I går var jag på Ginger och lunchade med mina före detta kollegor. Tio år sedan sist men nu får det inte gå så lång tid

till nästa gång....

 

Från Ginger, jag har lånat bilden från nätet.

När vi träffades var det som igår... vi skrattade och höll låda! Saknar den tiden ibland.

Idag har jag hunnit med att putsa köksfönstret. Hade gråa gardiner och nu när solen börjar skina är det så lätt

att de bleks så nu kom det upp vita spetsgardiner. Härligt somrigt känns det nu.

Har även varit ute i trädgården och hållit på med lite av varje i solen

 

Snödroppar som poppar upp lite överallt i trädgården.

Tittade också om min rabarber skulle synas

 

och titta den syns:)!

Lite kvistar från olika träd fick följa med in och står nu så fint på vardagsrumsbordet.

 

och i morgon är det åter en ny arbetsvecka. Hoppas på sol och värme.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards