anthilias

Alla inlägg den 31 mars 2019

Av Gun - 31 mars 2019 20:27

Solen har lyst här i veckan och man blir så glad av det, visserligen har det blåst lite men ändå....

I onsdags var det äntligen tid för att få på ljusrampen som jag har väntat på.

 

När jag kom för att hämta bilen tittade jag på den och min första tanke var, vad stor rampen var ändå....

Kommer in till dom och då frågar killen där, har du sett bilen? Ja, blev mitt svar glatt och det blev bra.

Tacka katten för det, du har ju fått på stora rampen! Mitt leende kom av sig och jag fick kalla fötter och såg ännu flera tusen lappar fladdra förbi! Nej.... lilla rampen skulle jag ha var mitt svar. Felbeställt och det enda som fanns hemma var stora rampen så den åkte på till samma pris som lilla rampen och då blev det ett glatt leende igen från mig:).

Så ibland ska man ha tur och vilket ljus jag har på kvällen  nu! Nu blinkar långtradarna om jsg inte slår av fort nog.

Idag var vi och gick en härlig promenad i solen fast det blåste lite,

 

här är en gammal dansbana som en gång i tiden hade danser och det var fullt av folk som dansade. Idag en ensam dansande kvinna som drömmer sig kanske tillbaka till den tiden :).

Avslutade dagen med att grädda våfflor,

 

Mumsigt gott!!!

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards