anthilias

Alla inlägg den 5 maj 2019

Av Gun - 5 maj 2019 19:09

Vart dagarna har tagit vägen vet jag inte, men det har varit fullt upp.

Igår kom våren av sig lite grann

 

oj, vad det snöade men inget blev kvar som tur var.

 

min favorit blomma har redan börja blomma här och igår trodde jag allt att den skulle dö när snön kom.

Men den klarade sig och nu går det fort ute i naturen.

Igår kväll var nostalgi i Blackstad nämligen gamla Flamingokvintetten spelade där.

     

Vilka minnen man har därifrån:). Här var man och dansade i ungdomen.

 

Tog den här bilden på Valborgsmässoaftonen man ser båten Simson och i bakgrunden badhuset.

Har en fråga, får även ni kommentarer från engelsktalande och bara ni kan se kommentaren??

Det har jag nu fått i drygt en månad oftast är deras inlägg inte relevanta till det jag har skrivit...

Hoppas på en vecka med mycket sol och värme.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards