anthilias

Alla inlägg under juni 2019

Av Gun - 23 juni 2019 21:12

Nej, inlägger duggar inte tätt här precis. Det finns just nu så mycket annat som måste gå före.

Midsommarhelgen kom med strålande sol och det finns inget bättre än att fira midsommar på en ö

närmare bestämt Idö.

 

Resturangen ligger högt upp (den uppe till vänster på bilden).

 

Båthamnen taget från restaurangen.

 

Underhållning med fin musik hade vi när vi åt midsommarbuffen dom spelade även när midsommarstången restes

Här kläs stången för fullt.

   

och nu är midsommarstången rest och dansen kan börja. Alla dansade av hjärtans lust och fram på tidiga kvällen åkte vi hem genom vår fina skärgård.

     

En härlig dag och inga blommor blev plockade att lägga under huvudkudden:).

Midsommardagen måste man bara gå till parken på kvällen som man gjort sedan man var ung....

 

Det är nostalgi med dessa gamla dansbanor.

I morgon är det åter jobb och snart måste jag nog gå och lägga mig för det blev sent i natt eller

rättare sagt i morse, halv tre var klockan när jag kom i säng. Ovanligt för att vara mig:)...

Kram gun



Av Gun - 9 juni 2019 21:04

Dagarna har bara farit iväg för mig... har haft fullt upp.

Vi har bl.a målat två sidor av huset (dom andra två får bli lite senare:).

 

Min ena son som står i skyliften och som målade som bara den. Tack "A" för all hjälp. Det gick åt 40 l falu rödfärg så nu

vet man hur många som går åt på resten av huset. Även jag var upp i liften.... jätte kul och vad högt man såg.

Vädret har varit toppen och badat har man gjort med.

 

Här är en bild från Havslätt i Oskarshamn där jag var i fredags och bara slappade.

Behövs i bland och allra helst efter den morgonen som jag fick.  Precis innan jag skulle åka iväg så var jag i badrummet

och då hörde jag något som droppade..... tittade på duschen men inget där. Tittar på varmvattenberedaren och där kommer ploppet!!! Det är inte länge sedan jag bytte den knappt 6 år och nu är den trasig!

Inget att göra än så länge utan bara att vänta på firman i morgon och höra av dom säger.

 

Plockade in en pion nu i kväll tycker dom är så vackra.

Håll tummarna för i morgon.

Kram gun

  


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards