anthilias

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Gun - 25 augusti 2013 21:25

Jaha, nu är jag här igen efter lite ledighet.  Har varit i Malmö och även en sväng över

till Köpenhamn. Har fått lite storstads fläkt :) tyckte att jag behövde lite. Vissa hade tydligen

 fått insideformation här ute var jag har varit eller hur Maria :):).

När man har trevligt går alltid tiden fortare än man vill. Hem åkte vi via Falkenberg där vi hade ett

stopp på 2 dagar. Tack F och S för en trevlig stund hos er. Krama lilla A från mig.

Har tagit lite kort på min resa och jag lovar lägga ut dem senare i veckan. I kväll orkar jag inte.

Nu ska jag ta mig en sväng in till er och se vad ni haft för er när jag varit borta.

I morgon kväll kanske jag inte orkar skriva här ute för vi har kvällsmöte och jag får en lång dag.

Kramen

gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards