anthilias

Alla inlägg under september 2019

Av Gun - 15 september 2019 20:38

Nu gör jag ett sista försök att skriva... kan inte publicera inlägget utan det försvinner.

Här har vi haft blåst idag... rejält, paviljongtaket flög av  . Så det blev mer jobb

som jag inte hade tänkt mig efter gårdagen jobb som man var ledbruten av.

Men in kom trädgårdsmöblerna och paviljongtaket var bara att kasta.

Igår var vi duktiga,

 

och vilken tur vi hade med vädret... Vi rödfärgade de två sidorna som var kvar av huset. Här jobbar

mina grabbar för fullt. Tack "A" och "M" för all hjälp och "R" som hjälpte till att laga mat.

Men så nöjd man är och glad när det blev klart och fint!!!

 

I veckan slog min elefanttunga ut med två blommor den här gången. Inte varje år som den blommar precis.

Det är så mycket just nu som ska hinnas med så bloggen kommer alltid i andra hand.  Men det ska nog lugna ner sig framöver.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards