anthilias

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Mörknar oroväckande..

Av Gun - 3 juni 2013 22:02

Tittar jag ut nu genom fönstret ser det oroväckande mörkt ut.

Vi har haft en kvalmig värme häridag. 26 grader stod det i bilen

när jag körde hem. Kan tänka mig att Tor kommer på besök.

Då blir det inte kul för han dundrar så enormt här. På ena sidan

har jag havet och andra sidan ett högt berg så tala om att det låter här:).

Vad frömjöl det är nu.. över allt har man det.

Nu ska jag fika färdigt för sedan ska jag krypa ner i sängen.

Kram gun

 
 
TantGlad

TantGlad

4 juni 2013 06:12

Det kan bli för mycket av det goda åkso och 26 är mycket.
Åska....nääää fy vad jag är rädd för åskan.
Önskar dig en jättefin dag och kram!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

4 juni 2013 10:10

Finns inget värre en åska, är livrädd att den skall ställa till det om den är för nära. Ett hus till vänner av oss träffades av blixten och förintades, dem var inte hemma som tur var och hundarna var i hundgård annars hade det blivit katastrofalt för dem, dem har kennel.
Ha en riktig fin vecka/ kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

4 juni 2013 16:34

Skönt att jag inte bor där då, för jag tycker att det dundrar nog ändå och då kan jag tänka mig hur det låter hos dig, med berg på ena sidan. Nej, åska är verkligen inget trevligt, eller det är väl snarare blixtarna som är farliga.
Håller med dig om frömjöl, det låg överallt på balkongen då jag kom hem.
Kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Melody

Melody

4 juni 2013 21:55

Nu är det alldeles för mycket frömjöl i luften, näsan rinner och ögonen kliar, så vilken tur att det finns medicin! Låter underbart att bo mellan berg och hav, men förstår att det kan dundra på rejält.
Ha det gott!
Kram Melodys matte

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards