anthilias

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Gun - 18 juli 2014 11:25

Så är det för mig just nu att tiden bara rusar iväg när jag njuter av solen och värmen.

Ibland kan jag tycka att det blir för varmt  .... men annars är det skönt.

Trädgården tar alltid sin tid och på långt håll tycker man att det ser så fint ut och när man kommer

närmare... hmmm vad ogräs det finns.

Igår morse när jag hämtade morgontidningen så ser jag hur en svart Porsche glider in här!????!

Sakta kommer den farande och just där huset jag bor i delar sig vägen som i tre vägar.

Där stannar den och rutan glider ner och kameran kommer fram och huset fotograferas.....

sedan kör den sakta vidare upp till grannarna på högra sidan om huset och jag hör hur den vänder och kommer tillbaka

sakta körande... stannar igen nedanför om han då ser mig vet jag inte men han kör sakta ut från vårat område

svänger mot det andra nyare området. Vad personen ifråga hade för avsikter vet jag inte. Men med tanke på

alla villainbrott inne i stan så drar man öronen åt sig!

Nu ska jag ut och njuta av vår sommar.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards