anthilias

Direktlänk till inlägg 14 februari 2016

Alla Hjärtansdag.

Av Gun - 14 februari 2016 17:33

Hoppas att ni alla haft/har en trevlig Alla Hjärtansdag.

 

Lite gottigott gott  idag:).

När jag vaknade såg det ut så här där jag bor...

 

Inte vart jag glad att få snö igen. Visserligen är det inte mycket men ändå!

Helgen har som vanligt gott fort och i fredags var jag på After Woork på Saharas

och åt meze.

 

En trevlig kväll hade jag.

Åkte in till stan och besökte Dollarstore idag för där hade de fått in ett parti

från Oscar & Chlotilde till drömpriser och jag kom nog hem med lite mer än

som var tänkt:)....

 

Lite vår nytt.

Det är så kul när man kan fynda så som jag gjorde för att ha köpt allt det

jag gjorde i deras affär hade inte varit min kassa kan jag glatt erkänna.

I fredags överaskade jag alla mina kollegor med att baka min goda äppelkaka

 

Uppskattat  .

I morgon blir en lång dag för vi slutar med APT.... så nu ska jag passa på och njuta.

Kramar gun

 
 
TantGlad

TantGlad

14 februari 2016 20:20

Vad kul med After woork. Mindre kul med snön kanske. För nog vill man att våren ska komma och besöka oss nu.

Äppelkaka....Mmmm.....jättegott.
Du ..dollarstore är en riktigt bra och prisvärd affär. Mycke kan man hitta där åxo.

Alla Hjärtans Kram till dig❤

http://tantglad.bloggo.nu

 
wiolettan

wiolettan

15 februari 2016 14:29

Vi har också fått snö igen, gör mig inget direkt, men, med lite kallare i luften så kom halkan och den gillar jag inte. Fick ta på mig broddar.
Äppelkaka som är så gott, förstår att det var populärt.
Att fynda, köpa lite bra och billigare, det är mycket trivsamt.
Ha det fint och hoppas att du får en bra vecka.
Kram.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

16 februari 2016 09:36

Typiskt detta att man bär ut så mycket mer från affären än vad man hade tänkt. Men är det billigt så vill man ju passa på. Så gulligt av dig att överraska med en äppelkaka.
Tisdagskramen till dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 2 augusti 2023 12:20

Dagarna far fram här tycker jag. Slutade jobbet i slutet av april och varit ledig sedan dess. Men vart tiden  tar vägen begriper jag inte:)... Men det har varit fullt upp... först studenten (där jag hade fått i önskan från studenten att göra hans...

Av Gun - 15 juni 2023 15:32

Sedan jag gick i pension sista april har det varit sol och varmt hela tiden.... men nu behöver vi regn!  Tänk om vi skulle få bränder nu..... törs inte tänka på det. Än så länge känns det som semester har nog inte riktigt fattat än att jag kan be...

Av Gun - 11 maj 2023 13:13

Ja, mycket har hänt sedan jag var här ute.. Jag har äntligen fått en diagnos på skadan som de orsakade mig när jag fick min tredje covid spruta. Sirva i samband med vaccination. Så nu får jag se vad som händer... Men det är inte kul att ständigt ha...

Av Gun - 3 november 2022 15:03

Men bloggen har fått stå tillbaka när jag fått kämpa med min arm.. Jag fick min tredje spruta av covid vaccination i december -21 och något gick galet.... det gjorde fruktansvärt ont och blödde det kändes som en metallsmärta och jag skrek i hög...

Av Gun - 6 februari 2022 11:17

Idag har vi en härlig sol som skiner här och ute i trädgården tittar mina snödroppar upp     Mina inlägg här har lyst med sin frånvaro och det finns en anledning till det. Har fått problem med min höger arm med  ständig värk och har nu fått t...

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards