anthilias

Alla inlägg den 22 maj 2016

Av Gun - 22 maj 2016 20:20

Ja, det är vad jag gjort städat min friggebod!

  

Allt har åkt ut i den och det var bra mycket som blev slängt:).

Nu är det bara madrassen, kommoden och min lilla pinnsoffa kvar där...

Nu ska det inhandlas färg vit till väggar och tak och golvet ska bli grått.

Sedan ska det bara finnas sängen, kommoden och den lilla pinnsoffan där.

Det ska bli ett mysigt gästrum som jag har tänkt varje år. Men hela tiden backat på grund av

allt som fanns där inne.

Nu blir det att ta släpkärran en sväng till soptippen.

Även mina blomland har fått bli fina.

 

Jag hade en jätte stor rosbuske som förra året blåste sönder och som den sanne

smålänning jag är så tog jag till vara de små skotten och nu så börjar de växa.

 

Visst blev det fint?

Kan tala om att jag känner mig en aning mör efter att hållit  på hela helgen.

Nu på tv:n är det på ettan ett historie program om tänk förr.

Hur kungen gick över lilla och stora bält med sina trupper och där i fanns

4 av mina förfäder med.

I morgon har vi stängningsdag och hel dag sittande med utverdering!!

Hm, inte det roligaste som jag vet.

Nu ska jag fixa till något att fika.

Kramar gun

Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards