anthilias

Alla inlägg den 2 oktober 2019

Av Gun - 2 oktober 2019 19:23

Idag hade jag en extra semesterdag för att fixa lite som jag var efter med. Vad händer då....

jo, vägen stängs av och ett hus kommer på trailer från Stockholm och ska placeras på en av tomterna som sålts.

 

Skulle jag jobbat så hade jag inte kommit iväg idag om jag inte gått upp tidigare för att kunna komma ut.

Tog hela förmiddagen innan huset var på plats.

Wirum var bokad för att skrapa vår egen väg upp till huset och vilken skillnad det blev och samtidigt kom Anticimex som

jag skulle bl.a visa en stubbe, som någor djur härjar runt. Troligen en grävling...

Fullt upp med andra ord och dagen bara försvann.

Tog in dom sista rosorna tillsammans med daliorna

 

blev en fin bukett som står på matsalsbordet.

Kram gun


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards