anthilias

Alla inlägg den 14 april 2019

Av Gun - 14 april 2019 20:34

Tänk att dom tog hem segern....... trodde inte det! Men vad kul!!!

Dagarna har varit kyliga hela veckan med blåst. Våren har känts långt borta även om jag såg

årets första sädesärla i veckan

 

syns nog inte att det är en sädesärla på bilden:).

Har börjat och  plocka fram lite Påsk saker,

Tuppen gillar jag och den står alltid på matbordet. Häxan  och fjädrarna plockar jag upp i veckan.

 Blir en kort vecka på fyra dagar att jobba och det kommer att vissla till bara och på torsdag ska bilen besiktigas.

Spännande att se vad som dom kommer att säga om den.

I gårkväll var vi på Post hotell i Oskarshamn och lyssnade på ett band från Nashville Usa. Dom spelade och sjöng jätte bra.

 

Många var där och lyssnade till musiken. Fullt med andra ord och trevligt.

Idag har jag varit fullt sysselsatt med att fixa kvasten, kaffe petter och frågat grannens katt om hon vill åka med

på  torsdag till Blåkulla... Ses vi där vid elden med en kopp kaffe:)???

Nu ska jag plocka i ordning för morgondagen är lite trött sedan i natt. Blev lite sent.

Önskar er alla en Glad Påsk

                                                  
                

Kram gun




Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards