anthilias

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Gun - 26 december 2014 20:03

Tänk att på julaftonskvällen började det att snöa här.... och nu har vi någon cm snö

och kallt!!!! I natt hade vi -15 grader. Burr.....

Hoppas ni alla fick en lugn och fin jul.

Här var det full fart med alla hemma. Trevligt och tänk tomten

tyckte att vi hade varit snälla för det låg paket under granen.

På juldagen var det julfrukost här och då kom min bror med sambo.

Vi var många kring köksbordet som åt tomtegröt. Det är så

kul att kunna samlas alla tillsammans.

Men när alla åker hem till sitt är det som att dra ur en propp.

Det blir så tyst.

Tog en härlg långpromenad förut idag. Fast det är kallt så är det härligt

att komma ut.

Nu börjar det sjunka på termometern utomhus och jag har tänt en brasa i

kakelugnen. Undrar så hur kallt det blir i natt?

Fick ett recept på bröd ute på bloggen Huset bakom lindarna och

nu har jag bakat det brödet igen. Gick åt på julbordet. Jätte gott!

Nu ska jag slappa i tv soffan.....

Kram gun 


Presentation


Hej,
Jag heter Gun bor på landet vid havet mellan Oskarshamn- Västervik. Jobbar på en naturförskola. Har två vuxna söner som bor i större städer.

http://translate.google.com/

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards